Endonezya’nın Java Adası’ndaki bir devlet hastanesinde yeni tip Koronavirüs (Covid-19) tedavisi gören 33 hastanın oksijen stoklarının bitmesi nedeniyle hayatını kaybettiği açıklandı.
Yogyakarta şehrinde bulunan Dr. Sardjito Hastanesi sözcüsü Banu Hermawan, tedarikçilerden kaynaklanan gecikmeler nedeniyle sıvı oksijenin bitmesi sonucu Covid-19 enfeksiyonunu şiddetli geçiren 33 hastanın yaşamını yitirdiğini açıkladı.
Sözcü Hermawan, şehrin en büyük hastanesindeki oksijen kıtlığının, durumu kötüleşen Covid-19 hastalarının sayısının artmasından kaynaklandığını ifade etti. (AA)
































![Tr724 [Haber Merkezi]](https://serbestgorus.com/wp-content/uploads/2026/06/Trump-Erdogan-guclu-bir-lider-istedigim-her-seyi-yapti-350x250.jpg)




