Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmelerin ilk andan itibaren yakından takip edildiğini ve ilgili kurumlarla koordinasyon içinde hareket edildiğini açıkladı.
Uraloğlu X hesabındaki paylaşımında bugün itibarıyla bölgede bekleyen Türk gemilerinin tamamının güvenli şekilde çıkış yaptığı bildirildi. Uraloğlu, toplam 15 geminin emniyetle bölgeden ayrıldığını kaydetti.
Bölgede bulunan 3 Türk sahipli geminin ise ticari faaliyetlerini sürdürmesi nedeniyle ayrılış talebinde bulunmadığı, bölgede toplam 99 Türk personelin görev yaptığı aktarıldı.
Kaynak: Haber Merkezi
***Mutluluk, adalet, özgürlük, hukuk, insanlık ve sevgi paylaştıkça artar***





































