Tuşba ilçesine bağlı Altıntepe Mahallesi’nde bir aracın çarpması sonucu 7 yaşındaki çocuğun yaşamını yitirmesinin ardından mahalle sakinleri yolu trafiğe kapattı
Wan’ın Tuşba ilçesine bağlı Altıntepe Mahallesi Zeve Sokak’ta dün meydana gelen trafik kazasında, bir aracın çarptığı 7 yaşındaki çocuk yaşamını yitirdi. Kazanın ardından mahalle sakinleri, aynı bölgede daha önce de benzer tehlikelerin yaşandığını belirterek yetkililerin gerekli önlemleri almamasına karşı sokağı trafiğe kapatarak kalıcı çözüm talebinde bulundu.
Yurttaşlardan Ömer Zal, defalarca her yere başvuru yaptıklarını dile getirerek, “Her yıl burada kazalar yaşanıyor. Çocuklara araç çarpıyor, geçen yıl da aynı yerde bir çocuğa araç çarptı. Artık çocuklarımız dışarı çıkamaz oldu. Yolda herhangi bir tümsek olmamasından kaynaklı araçlar çok hızlı geçiyor. Yetkililer artık buna bir çare bulsun” dedi.
Kaynak: MA
Kaynak: Yeni Yaşam Gazetesi
***Mutluluk, adalet, özgürlük, hukuk, insanlık ve sevgi paylaştıkça artar***





































