Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “Günlük aşılama sayısına göre, dünyadaki en yüksek aşılama sayısına ulaştık.” dedi.
Koca Twitter üzerinden şu açıklamayı yaptı:
Bakan Koca, Twitter hesabından, aşılama çalışmalarına ilişkin açıklamada bulundu. Koca, “Dünkü en iyi performans, Türkiye’nin. Dün, her 1 Milyon kişide günlük aşılama sayısına göre, dünyadaki en yüksek aşılama sayısına ulaştık. 47 bin kişilik aşı ordumuzdan bugün daha da iyi bir sonuç bekleyin” dedi.
![Tr724 [Haber Merkezi]](https://serbestgorus.com/wp-content/uploads/2026/06/Trump-Erdogan-guclu-bir-lider-istedigim-her-seyi-yapti-360x180.jpg)




































