Site icon Serbest Görüş

Bakan Uraloğlu Duyurdu: Hürmüz ve Basra’daki Türk Gemilerinin Tahliyesi Tamamlandı

Bakan Uraloğlu Duyurdu: Hürmüz ve Basra'daki Türk Gemilerinin Tahliyesi Tamamlandı


Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmelerin ilk andan itibaren yakından takip edildiğini ve ilgili kurumlarla koordinasyon içinde hareket edildiğini açıkladı.

Uraloğlu X hesabındaki paylaşımında bugün itibarıyla bölgede bekleyen Türk gemilerinin tamamının güvenli şekilde çıkış yaptığı bildirildi. Uraloğlu, toplam 15 geminin emniyetle bölgeden ayrıldığını kaydetti.

Bölgede bulunan 3 Türk sahipli geminin ise ticari faaliyetlerini sürdürmesi nedeniyle ayrılış talebinde bulunmadığı, bölgede toplam 99 Türk personelin görev yaptığı aktarıldı.

Kaynak: Haber Merkezi

***Mutluluk, adalet, özgürlük, hukuk, insanlık ve sevgi paylaştıkça artar***

Exit mobile version